لیبل پرینتر تی اس سی 225

سیستم چاپ: حرارتی مستقیم
عرض چاپ: حداکثر 108 میلی متر
سرعت چاپ:127 میلی متر در ثانیه
نوع برش: دستی

معرفی لیبل پرینتر TSC TDP-225

دستگاه چاپ لیبل و بارکد TDP-225 که نیازهای شما را برای چاپ لیبل به راحتی برطرف می کند از محصولات بسیار خوب شرکت تی اس سی به شمار می رود. شرکت تی اس سی به مدت 15 سال به ساخت پرینترهای حرارتی دو موتوره پرداخته که دارای ظرفیت های 300 متری کاغذ هستند.

معرفی لیبل پرینتر TSC TDP-225

در ادامه معرفی لیبل پرینتر TSC TDP-225 باید گفت که مکانیزم چاپ این چاپگر لیبل زن یا چاپگر بارکد ماژولار می باشد. از لیبل پرینتر تی اس سی 225 برای بسته های پستی، شناسه ی محصولات و موارد دیگر استفاده می شود.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر تی اس سی TSC 225

مقدار حافظه ی رم لیبل پرینتر تی اس سی 225 برابر با 16 مگابایت است که می توان گفت حافظه ی مناسبی به شمار می رود. مواد مصرفی این لیبل زن ریبون و لیبل است و همچنین نوع کاغذ به کار رفته در این دستگاه از انواع لیبل می باشد.

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر تی اس سی TSC 225

از قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر تی اس سی TSC 225 می توان به سرعت چاپ 127 میلی متر بر ثانیه آن اشاره کرد. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و لیبل پرینتر TSC TDP-225 با توجه به ویژگی های خوبی که دارد مقرن به صرفه است.

لیبل پرینتر تی اس سی TSC TDP-225

سایز کاغذ و عرض چاپ لیبل پرینتر تی اس سی TSC TDP-225 تا حداکثر 108 میلی متر می باشد. همچنین این پرینتر لیبل زن دارای پورت USB می باشد. پرینتر لیبل زن 225 فقط توانایی چاپ بارکدهای تک بعدی را دارد.

لیبل پرینتر تی اس سی TSC TDP-225

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

لیبل پرینتر تی اس سی TSC TDP-225


ایده برتر پارسیان لیبل ,پرینتر ,میلی ,برتر ,ایده ,کاغذ ,لیبل پرینتر ,ایده برتر ,پرینتر لیبل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست شعر های من تربـیـــــت کــــــودک SPT طراحی وب سایت "سایت کد" مجله پلاس تولید و تعمیر مبلمان نقی زاده شیراز مووی | دانلود رایگان فیلم